Dua Cerita : Tesis dan Befday Fatma..

Assalamualaikum. 

Berbaki 50 lebih hari lagi tuk aku antar tesis. aku sebenarnya kan. sebenarnya. mo rajin. tapi biasalah. bila sudah on laptop. buka fesbuk. baca itu baca ini. tengok plak movie online. pastu, bukak youtube, karoke lagu-lagu jiwang. sedar-sedar ja, ehh jam 12 malam dah.. 

baru-baru ni aku dah submit bab 3, so, sebagaimana komen-komen penyelia tesis sebelum ni, Ok.. bagus.. proceed ke bab seterusnya.. aku rasa macam, biar betul kerja aku ok.. bagus.. bila aku cerita dekat kawan-kawan, dan ada plak yang cerita pasal penyelia tesis dorang macamana.. aku terus bersyukur dapat penyelia tesis yang macamni.. hehe.. mudah ja buat tesis dengan ustaz ni.. walaupun tak banyak komen.. sorang kawan aku yang penyelia sama, dia kata dia pun camtu jugak, everythings ok. haha! bersyukur lah kita. payah kalau dapat penyelia yang strict.. konfem stress. haha!

aku dari hari isnin lepas nak stat bab 4. tapi begitu lah. bab 4 ni aku kena berkawan baik dengan SPSS. so, haritu aku ada lah bukak tutorial SPSS kat youtube. belajar tu belajar ni. aku ada belajar jugak sebenarnya time praktikal dulu. sorang tuan ni ajar aku camana mo buat. so, aku ingat sikit la.. lagipun, dulu time praktikal, aku ada lah masukkan data-data, dalam lebih kurang 30 set, tapi bila aku bukak balik time cuti sem dulu, hilang dah.. aku pun taktau hilang ke mana... maksudnya aku kena mula dari awal lagi.. :'( aku ingat sikit-sikit ja, tu yang kena belajar balik.. adeyy..

btw, hepi bfday Fatma Izyan. 6 Mac 2014. semoga sentiasa tabah, kekal dan maju. next time, bila aku ke mana-mana, i'll tell u okey.. :P

Fatma, yang tudung hitam.. si gadis manis yang sentiasa didatangi masalah. hehe. ujian tu membuat ko semakin tabah kan. membuat ko menjadi semakin solehah! so, be strong, dont give up.. hehe.. 

p/s : sori hadiah tak mahal, kek tak besar. tapi one thing yang ko perlu tau, aku sayang ko selamanya.. ko baca jugak kan ni? harap ko terharu. kahkah


Comments

  1. hadiah tabung tin biskut...

    recycle cukup...

    haha!

    ReplyDelete
  2. blog ema berubah lagi.. hihi

    ReplyDelete
  3. ema....good luck ya. utamakan tesis kamu tu. jangan layan cerita korea sangat. hahaha. SPSS tu memey payah sikit. tapi kalau dah paham boleh je....ok. selamat hari lahir kawan ema...Fatma Izyan semoga diberkati usiamu dan bahagia selalu. :D

    ReplyDelete
  4. hai fatma..hepi besday ♥♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. oit..mana boleh potong double line..kahkah

      Delete
  5. cepat siapkan tesis tu.. kalau penyelia cakap ok tu means ok la emma.. mohon percaya..

    *suka tau share2 ngn kak na.. chester see pun dia nak share.. kakaka..

    ReplyDelete
  6. SPSS? kak pernah belajar ni dulu..pening lah jugak...haha
    apa pun good luck ya siapkan tesis....
    happy birthday to patma...ayu jak muka...so sweet:)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Arabic broken..

Kisah duka JPJ ku..

Hi