Entri Khas..

Assalamualaikum. 

Membaca komen di entri sebelum ni, saya terpanggil untuk membuat satu entri khas untuk beliau. siapa? haa.. baca komen bawah ni.. 




So, memandangkan saya free malam ni, saya pun merajinkan diri yang tak rajin nih.. gambar diambil sepenuhnya bukan dari simpanan peribadi.. kehkehkeh.. terimakasih kepada yang menyumbangkan gambar ini.. :-D 

Ini lah Kakcici yang Comey >_<

gambar yang ni baru ada kakcici.. hehe

p/s : dah, jangan nak ngajuk lagi! :-P 
p/s II : ingin mengenali beliau dengan lebih lanjut, beliau bleh dicapai di sini.. Haha! 

Comments

  1. habis gambar kite mana?..wooo..hahahaa..

    ReplyDelete
  2. kahkahkah..

    pandai ngajuk kak chichi..

    ReplyDelete
  3. emaaaaaa..sya gurau je la hahaha

    ReplyDelete
  4. kompom dah hilang ngajuk cici tu...hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha semestinyaa... siap entri khas lagi..

      Delete
  5. nasib baek gambar aku ada kat gambar no.2 sebelah cici tu...

    kalo tak, aku pun nk ngajuk...

    haha!

    ReplyDelete
    Replies
    1. gambar kt entri sblm ni pn kakpunzel ad gak.. so xd reason nk mrajuk ok.. hahaha

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Arabic broken..

Kisah duka JPJ ku..

Hi