Sepetang Bersama Borneo..





Assalamualaikum. Di tengah kesibukan yang betul-betul sibuk ni, dan adakalanya kesibukan itu sengaja dicipta sendiri, aku cuba mencuri masa untuk mengupdate blog kesayangan ini. Alkisahnya begini, Isnin lepas, aku join satu program yang dianjurkan oleh persatuan borneo di U aku ni.. Program santai-santai di pantai teluk ketapang.. 

Lepas solat asar..

Grup PatheraBorneo.. Zarith, Zarifah, Aiman, Min, Mai (dibelakang aku), Aku, Ephie.. 



Ni game second.. cari gula-gula.. time ni minun yang ambk bahagian. bukan dia yg ambk, tp kami paksa dia. bahaha! 

memilih ayam yang besar.. 

p/s : kebanyakan gambar tu muka-muka aku ngan kawan-kawan ja kan. haha! video kat atas tu, salah sorang pelajar borneo yang rajin buat.. gambar lain banyak di sana. gambar kami kurang disitu. (-__-) Okbai ~~  sambung buat keja..


Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Arabic broken..

Kisah duka JPJ ku..

Hi