Ahjusshi katanya...

Di suatu malam yang tenang, sewaktu aku sedang khusyuk menanda paper ujian form5, ditemani dengan video suju yang mendendangkan lagu fevret aku.

Adik lelaki aku duduk sebelah, sambil menggeleng-gelengkan kepala..

Apalah kakak ni.. minat dengan kumpulan ni.. pacik-pacik ba suda ni..

manada pacik-pacik.. baru 30 ba dorang ni..

nahh.. pacik lah ba sda tu.. kahkahkah

dengan pandangan tajam, aku pukul dia sekuat hati dalam kepala aku ni.

hahaha. kurang ajar punya adik. berani dia kutuk super junior aku.. :'(


Comments

  1. hahaha..ema dgn kpop takleh dipisahkan... kekeke..
    aku suka nana after school jerk..hihi

    ReplyDelete
  2. Kehkeh.

    Super junior ni dh lama ke, baru aku tau....

    ReplyDelete
  3. hehehe dasyat gak sis minat suju ni ye..:p

    ReplyDelete
  4. Haha..amboi kpop rupanya... lamanya ndak kesini..pekabar sis..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Arabic broken..

Kisah duka JPJ ku..

Hi