Taman Monumen, Terengganu..

Assalamualaikum..

Terengganu, Aku rindu.

Cehh.. Ayat.. hahaha! Bila dah habis belajar ni, banyak sungguh lah yang bermain di kepala ni.. sekejap mo sambung belajar, sekejap mo kerja,, sekejap mo duduk rumah goyang kaki.. Last-last aku merajinkan diri menaip di blog yang baru ada header ni..

berbalik kepada tajuk entri.. salah satu tempat yang aku mo pergi dekat terengganu ni adalah taman monumen.. dan alhamdulillah, dapat jugak lah aku pegi di saat-saat akhir aku di terengganu.. sehari sebelum fly balik sabah, aku menjejakkan kaki ke dalam TAMAN MONUMEN.. dapat tengok replika masjid-masjid di seluruh dunia..terimakasih kawan-kawan sudi temankan.. :)) dan juga sanggup korbankan rm20 tuk bayaran masuk per person.. heee..




Bayar Rm55 tuk naek ni.. Basikal 6 roda.. ada lain pilihan lagi.. memandangkan aku nda pandai bawak basikal, aku laju-laju suggest sewa ni.. kikiki










Masjidil haram.. Pedih mata bergambar hadap matahari.. 


ini Kubu.. jubah kawan aku ni bahagian bawah terpaksa dia koyakkan, sebab tersangkut dekat rantai basikal tu.. hahaha! kesiann

p/s : ada banyak yang kami lalu dan tengok-tengook gitu ja, sebab masa pantas berjalan.. masa sejam ja, sebab kami datang tu sejam sebelum waktu tutup operasi.. -_-"

p/s II: rajin betul aku taip url blog setiap gambar.. ahhaha.. aku tengok ramai buat gtu, mo try jugakk.. adehh penatt..

Comments

Popular posts from this blog

Arabic broken..

Kisah duka JPJ ku..

Hi