Parah Korea..

Seperti biasa, malam-malam begini aku cuma membuang masa dengan aktiviti-aktiviti yang tidak berfaedah. antaranya ialah, menonton cerita korea sama ada cerita dalam laptop atau tengok running man online menggunakan wifi yang disediakan oleh pihak U, membuka youtube lantas mencari lagu-lagu best koreaa.. bak kata sorang kawan aku, aku  sudah parah sebab korea. -,- 

Namun begitu,  aku masih tidak melupakan tugasku sebagai seorang pelajar. aku masih rajin menghadiri setiap kelas yang diadakan dengan kehadiran yang membanggakan. malah, aku sangat menyukai subjek-subjek semester ini, disertakan dengan lecturerII yang sangat best-best sekali.

Memandangkan aku sudah kehabisan ayat, perkenalkan boyfriend baru aku yang baru terjumpa dalam drama Master's sun.. SO JI SUB.. >_< 

kawan aku cakap, dia ni mcm orang tua sda.. kurang ajar betul.. rasa mo sekeh2  kepala dorang.. walaupun hakikatnya memang betul sebab dia mo dekat 40 sda.. bahahaha


Comments

  1. aku dah lama tak tengok citer korea..

    ReplyDelete
  2. tk mungkin die terima ko chip,,,

    haha. kbai.

    ReplyDelete
  3. parah korea ada dimana-mana...bukan kamu je Cik Chipsmore. haha.

    pengaruh betul depa ni..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Arabic broken..

Kisah duka JPJ ku..

Hi